ENGELLİ MAAŞI SORGULAMA

SORGULAMA İÇİN BURAYA TIKLA
-->
2022 sayılı Kanun kapsamında verilen aylıklara ilişkin olarak vatandaşlarımız ALO 144 Sosyal Yardım Hattını arayarak başvuru durumu sorgulama, ödeme bilgisi öğrenme ve benzeri işlemlerini gerçekleştirebileceklerdir. Sabit ve mobil hatlardan144 tuşlandığında ücretsiz olarak aranabilen Alo Sosyal Yardım Hattı ile sosyal yardıma ihtiyacı olan vatandaşlarımıza profesyonel iletişim desteği sağlanmaktadır.
Ayrıca 2022 sayılı Kanun kapsamındaki aylıklara ilişkin iş ve işlemler için Bakanlığımız binasına gelen vatandaşlarımız  Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliğimiz koordinasyonunda hizmet veren "Beyaz Masadan" durumlarına ilişkin bilgi alabileceklerdir. Bakanlığımız ana hizmet binasının giriş katında bulunan Beyaz Masa mesai saatleri içinde hizmet vermektedir.

Diğer yandan Vatandaşlarımızın 2022 sayılı Kanun kapsamında verilen aylıklara ilişkin rapor yükseltme, yeni aylık türüne başvuru ve benzeri tüm iş ve işlemlerini ikametgâhlarının bulunduğu İl/ilçede yer alan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarına başvurarak gerçekleştirmeleri gerekmektedir.
--> Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı İletişim Merkezi, kamuda ilk kez VCC sistemini hayata geçirerek işitme engelli vatandaşlara, ''İşaret Dili'' ile hem sesli hem de görüntülü olarak çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı. İşitme engelli vatandaşlar 3G uyumlu telefonları ile 08.00 - 17.00 saatleri arasında (532) 755 01 83 ve (532) 755 01 44 no'lu telefon üzerinden iletişim merkezine ulaştıklarında, işaret dili tercümanları tarafından karşılanıyor, görüş, öneri ve taleplerini iletebiliyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ